https://1.bp.blogspot.com/-mlNCiaaJGtw/YBljytHAOqI/AAAAAAAAEK8/HNNDuRfgNkoowVRPiBJBwUFeeUTO8ExZACLcBGAsYHQ/s468/%25D0%25B2%25D0%25B8%25D0%25B4%25D0%25B5%25D0%25BE-%25D0%25BE%25D0%25BF%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25BC%25D0%25B0.gif
Вести:

четвртак, 06. новембар 2014.

НУНС: Ко су власници РТВ Б92 и ТВ Прва

четвртак, 06. новембар 2014. | КМ новине 0


НУНС је подсетио да је Комисија за заштиту конкуренције покренула поступак испитивања промене власничке структуре Радиодифузног предузећа Б92 из 2010. али да годинама нема никаквих никаквих резултата.
 ...
Независно удружење новинара Србије (НУНС) затражило је у среду од Комисије за заштиту конкуренције да што пре оконча поступак испитивања концентрације који се односи на промене власничке структуре РТВ Б92 и да саопшти да ли су исти власници РТВ Б92 и ТВ Прва.

Удружење је навело да нови закон не забрањују власништво у већем броју емитера ако удео у укупној гледаности, односно слушаности, не прелази 35 одсто, али да би прецизна сазнања о власничкој структури та два медија умногоме допринела разјашњењу многобројних дилема које власничку структуру РТВ Б92 и ТВ Прва повезују са угрожавањем медијског плурализма.

НУНС је подсетио да је Комисија за заштиту конкуренције покренула поступак испитивања промене власничке структуре Радиодифузног предузећа Б92 из 2010. године.

То предузеће је тада купила кипарска фирма "Астонко холдингс лимитед" преко свог истоименог предузећа у Београду.

У закључку о покретању поступка Комисија је навела да су се од 2006. до 2009. године докапитализације у Б92 спроводиле издавањем нових акција, а најзначајнија је спроведена октобра 2010, након које је, како се наводи, фирма "Астонко" стекла 85 одсто власништва у Б92.

Промена власничке структуре није пријављена Комисији за заштиту конкуренције, нити је испитана, што је законска обавеза, навео је НУНС.

Бета



Припремиле: КМ Новине

Share/Bookmark

Постави коментар

Молимо Вас да коментаришете у духу српског језика - искључиво ћирилицом! У супротном ће коментари вероватно бити уклоњени.